söndag 4 mars 2012

Söndag 4 mars. Våren är här.

Nu är våren definitivt här, så härligt. Igår fyllde mannen år och vi firade med tårta och promenad. På kvälllen blev det film o godis. Inte direkt det jag ska äta o det märktes denna söndag. JAG SKÄMS har gått upp till 86,1 kg vilket är 0,7 mer än startvikten i januari. Det var ju inte åt detta hållet jag hade tänkt att det skulle gå. Men det är bara mig själv jag kan skylla på. Tusen ursäkter att inte gå ut och en miljon anledningar till att äta en massa gott. Men lite motion blev det igår. Var på Andys lekland med 2 av barnen. Jösses vad tungt det är att klättra i rep. Hoppas att jag ska kunna bevisa en bättre viktkurva nästa söndag.

2 kommentarer:

L sa...

Börja skriv matdagbok varje kväll. Samt så borde du läsa Mia Törnbloms "självkänsla nu" eller Kay Pollacks "att välja glädje". Läs å njut, det kan hjälpa dig!

L sa...

Å så vill jag oxå få åka russekana på lekland! Får man göra det? Trodde vuxna vägde för mycket.. kanske bara är jag =S. men det ska ändras...