söndag 29 april 2012

Så otroligt besviken -0,1 kg

Känner mig så otroligt besviken....vägde mig idag som jag ska när det gått en vecka, har bara gått ner 1 hg. 1 HG ÄR DET ALLLT!!!! Har tränat massor denna vecka. 4 träningspass varav 1 Zumba, 1 gympass, 1 Step upp och 1 Komplett muskel utöver det 2 promenader och simmat 1000m. Tycket att detta borde visa en betydligt större viktminskning. Känner mig helt slut i kroppen och kämpat mig blå. Skött kosten utom 1 dag då jag hade min sista praktik på Vårdcentralen och bjöd på tårta. Det jag har ätit som inte tillhör kosten är alltså 1 tårtbit och 1/4 danskt wienerbröd. Tycker att all motion jag gjort borde täcka det och ändå ge en bra viktminskning. Känner nästan för att ge upp. Speciellt efter som måttbandet inte heller visar någon minskning. Blir det inte bättre tills nästa vecka vet jag inte längre vad jag kan göra för att gå ner i vikt. Kanske lika bra att ge upp. Har ju 18 kg att gå ner och om inte 4 motionspass och rätt kost ska ge mig mer än 1 hg ner i vikt i veckan så är det ju inte lönt att kämpa. Känner mig så ledsen...

Inga kommentarer: