onsdag 4 januari 2012

Start av denna blogg.

Målet med denna blogg är att sporra mig själv att lyckas. Filosofin är att allt är möjligt om man bara försöker. Har lyckats med så mycket föregående år.
  • Flytta närmare kusten (check)
  • Börja utbildning till Vårdadministratör (check)
Så detta året och nästkommande tänkte jag kämpa med vikt och utbildning. När det är genomfört får jag se vad nästa mål blir.
Behöver vara målmedveten och hoppas att jag kan vara det.

Ja vad ska man börja...erkänna för sig själv att nu får det vara slut...övervikten ska bort. Så här är jag startbild tagen av dottern på min kanske inte bästa mobil men ändå. Viktstart 85, 4. Ska försöka uppdatera vikten 1 gång i veckan.

1 kommentar:

Cinna och Svenne sa...

Grattis vad bra du är, VG det är inte alla som klara det. kram från cinna